هدیه سبز

کارت پستال کاشتنی

این کارت پستال دوستدار محیط زیست یک المان کاشتنی دارد...

این صفحه را دنبال کنید تا همه چیز را درباره کارت پستال‌های کاشتنی با المان بذر دار متوجه شوید. تعدادی کارت پستال کاشتنی آماده برای سفارش‌های تکی وجود دارد اما در واقع کارت پستال یکی از هدایای تبلیغاتی و یا مناسبتی بی‌نظیر است که استقبال بسیار زیادی از آن می‌شود.

هدیه تبلیغاتی

هدیه ای برای ماندگار شدن در قلب‌ها

کارت پستال با المان کاشتنی از اون هدیه هاست که خیلی آروم و لطیف شمارو توی قلب مخاطبتون جا میکنه…

هر انسانی در زندگی یکسری لحظات مهم دارد. مثل تولد، ازدواج، موفقیت شغلی، گذراندن لحظات سخت و… چه خوبه که ما با یک هدیه کوچک اما پر معنا در به ثبت رساندن آن‌ لحظات نقشی داشته باشیم. این کار را می توانیم با یک کارت پستال کوچک کاشتنی انجام دهیم. این هدیه می‌تواند حاوی یک پیام محبت آمیز و آغاز تولد یک گل باشد.

کارت پستال های کاشتنی ما تنها یک هدیه ساده نیستند. علاوه بر اینکه می‌توانند یک کادو مناسب باشند به ما کمک می کنند که از سرعت زندگی خودمان کم کنیم و بیشتر به محیط اطرافمان توجه کرده و به تماشای جوانه زدن یک گل از دل آن ها بنشینیم.

کارت پستال های کاشتنی شامل یک المان با بذر گل های مختلف هستند که در تهیه آنها از کاغذهای باطله استفاده شده است چرا که سلولز ساختار اولیه دیواره سلولی گیاهان را تشکیل می دهد. چه خوب است یک بستر کشت از جنس خود گیاهان برای رشد و پرورش آنها انتخاب کنیم. با استفاده از این بستر و بذر گیاهان محیطی ایده آل برای رشد و پرورش آنها فراهم نموده ایم که فقط کافیست به آنها آب اضافه کنیم و مرطوب نگهداریم تا شاهد رشد آن‌ها باشیم.

نحوه کاشت المان های بذر دار

جعبه المان کاشتنی ضداب
بستر کاشت المانهای ضدآب

با کاشتن یک المان در خاک گلدان یا باغچه بذرهای داخل آن سبز می‌شوند و کارت هم به چرخه طبیعت باز می‌گردد.

همانطور که در عکس مشخص است جعبه کارت پستال سنگی و ضد آب است. شما می‌توانید جعبه کارت پستال سنگی خود را به عنوان بستر خاک در نظر گرفته و المان زیبای خودر را در آن بکارید و شاهد جوانه زدنش باشید.

هزینه کارت پستال‌های کاشتنی

یکی از موارد حائز اهمیت این است که این محصول در تعداد بسیار پایین، یعنی حتی 50 عددی نیز قابل سفارشی سازی است.

کارت پستال یک لت

60000 تومان

کارت پستال دو لت

70000 تومان

المان اختصاصی

800000تومان

نمونه‌ کارهای کارت پستال بذردار سنگی

یکی از مواردی که برای مشتریان جدید حائز اهمیت است این است که مشتریان قدیمی ما چه کسانی بوده‌اند. آیا کارهای آن ها زیبایی و کیفیت کافی را داشته است و یا خیر. به همین دلیل نمونه کارهایی از میان مشتریان خود انتخاب کرده و عکس هایشان را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

شرکت تولیدی بازرگانی دست‌های مهربان

خیریه بیگم

کار اختصاصی خیریه بیگم

کارت پستال های خیریه بیگم

کارت پستال اختصاصی شرکت اسنپ فود

کارت پستال کاشتنی شرکت شنوتو

شرکت هنکل

تاثیر بیشتر ردپای کمتر…